årskavalkad 2010 jan-mars.

Hur mycket har jag inte hunnit med under detta år?

januari:
jag började mitt jobb på fritids som jag dyrkade något fantastiskt. Barnen var så jävla fina och det var kul att gå till jobbet varje dag och höra deras tankar och funderingar. Jag bråkade mycket med L och jag var tillsammans med Sterner.

- vi hade pyjamasparty och jag lyckades som 20år gammal se ut som 14...

- madde kom äntligen hem efter ett år i australien, Så jag och Ernst gjorde en jävligt snygg skylt och mötte henne på Arlanda <3 (bästa av allt, Ernst var så taggad på att fota när Madde kom. Så hon startade kameran så fort dörren gled upp, så till sist när Madde kommer hinner hon ta en bild innan batteriet dör! HAHAHA!)

februari:

- jag började min behandling.

- jag såg Erik Hassle för första gången live, och sen tre gr till...

- jag köpte Cluedo! Räck upp en hand den som jag hitills inte tvingat spela detta med mig?

- jag fick en inneboende och hela gänget var med och hjälpte till att möblera om<3

mars:
behandligen var i full gång och i princip varje dag var en ny upplevelse att överleva. Utöver det tillbringade jag all tid med fina vänner, spelade spel och fikade.

- vi insåg att småkusinerna, jag och mormor var i princip lika långa!

- jag och ernst började hika! HAHAHA!

- här är vi uppe på en av topparna! (detta ska ske innan du återvänder till uppis!)

- och vi firade att våren började komma!


- Madde och Ernst hade aldrig träffat Cotten, Sannas pojkvän - så vi klädde ut honom och lät honom öppna dörren. Så dom trodde att dom hade gått vilse! HAHAHA, jag tror jag aldrig skrattat så mycket?! För de hade både varit hemma hos mig, men de blev så jävla osäkra! HAHAHA


- jag trodde jag skulle tappa håret iochmed behandlingen, så det blev en jäkla massa egobilder!

Det är allt jag hinner nu, fortsättningen får ni förhoppningsvis imorrn!
0 kommentarer