bildregn!

Jag älskar ordet "bildregn", för det låter som att nu jäklar kommer det minst 30 bilder att bläddra igenom, och så är det typ 7 bilder som ser likadana ut... Men vi kör att litet bildregn från igår.


<3

- och vi var sekunder från att bli tagna av poliser tack vare vår lilla tunnelbanecoctail, och vi hade lika gärna kunnat vara 18!

- hur jävla fin är inte denna lapp som vi hitta i djbåset?!

- han har en kompistatuering<3 dom är 8 just nu, och fler ska dom bli! Så jävla fint. Någon som är på? Fast inte just denna tack.

- så jävla dumma paket.

- resten av bilderna hamnar i mitt privata fotoalbum, och är inte lämpad för omvärlden, haha!
4 kommentarer
Jenny

Å så jävla mycket särskrivning... jag dör på alla dessa klåpare som misshandlar språket :-(

Tina W

Jag föredrar mjuka paket!

I alla fall när de är inslagna med papper! ;)

caro - passion for passion

Tänker du på paketen? Jag syftade mer på att de är patetiska nog att dela upp dryckessorter i tjej och kill-högar! men vi reagerar alla olika! ;)

Jenny

Nej jag gillar inte heller uppdelningen, så pinsamt. Som om tjejer inte skulle gilla Jäger...

Men det stör mig så galet mycket när man skriver skum tomte om man menar skumtomte. Eller lång hårig sjuk sköterska om man menar långhårig sjuksköterska. Språkpolis-javisst!