bollen är i rullning.

Nu har jag skickat ansökan till att få bli samordnare för Colour Of Love, och jag sitter typ och skakar. Jag vill så gärna bli samordnare, jag dyrkar detta projekt och de stunder jag fick COL´a i somras var det bästa stunderna på hela sommaren!

Men det känns så jävla pretto att skriva ner allt, samma sak med CV, för mig blir det alltid "Hej jag heter Caro, jag är bäst så anställ mig för jag kommer jobba rumpan av mig och ni kommer dyrka mig. Hej!" Alla ens bästa egenskaper ska sammanfattas på bara några rader.

Håll tummarna för att de tycker om mig och att jag blir antagen! Då kommer jag få gå på intervju i februari. 

ps. kammade hem dagens kärring-poäng när jag var tvungen att googla hur "Reggae" stavas... Skämskudde på mig själv.


Är det inte samma sak när en precis skickat iväg ett sms eller mail till någon en kanske är lite förtjust i. Så måste en sitta och vänta på ett jävla svar. Vem har nerver till sånt?

0 kommentarer