döööööööööööööö

Om vi hade kul igår? Det blev vin, det blev uppdatering, det blev massa dans till klassiker, det blev både gratis öl och drinkar, det blev kanelshots och det blev så att jag träffade en man som följde med mig hem och vi var vakna fram till morgonen. Lovely!

Nu har jag drabbats av baksmällan som är direkt tagen ur skärselden, känns lite ballt att få en förhandsvisning hur det kommer bli sen... Helt ärligt så vill jag dö. Och det tänkte jag göra hela dagen. Den stora kraftansträngningen är att stoppa i SATC i dvdspelaren.


ps. om någon har vägarna förbi högdalen och råkar köpa en påse sourcream and onion-chips, så lovar jag att betala det dubbla. Eller möjligen trippla.

ps 2. han stannade kvar hela morgonen, även när jag tuppade av på badrumsgolvet och kräktes, och med tanke på att mina väggar är gjorde av äggskal, så blev jag fan rörd när han ville ses igen och gav mig sitt nr. En riktigt karl med andra ord!

1 kommentar
Ermie

bakis :(