eat work love

I´m alive, eller snarare mer muerte än någonsin. Jag satt och räknade på hur de senaste dygnen sätt ut = 13+17 och fick det först till 20. Då kunde jag liksom inte fatta varför jag var trött? Men sen insåg jag att det blev 30 jobbtimmar på två dygn, och sammanlagt 9h sömn på två dygn...

Men det är bara en dubbeldag kvar denna vecka och sen kör jag nog på vanligt schema... Iaf tills jag tröttnar och blir sugen på att jobba musten ur mig igen. Måste sova nu innan jag ska iväg och möta fina Anna. Senare ikväll blir det garderobspass 17.30-01.30.

Liksom varför sova när en kan jobba?!

ps. mitt första resmål är bokat och jag har en partner, tänker att det är där min expedition ska starta. Vi ses Down Under darlings! ;)
1 kommentar
Anonym

Wohooooo asså jag längtar så mycket!!!!:D vi kommer ha så kul Down under ;)