ge en bit av mig själv?!

Julen nalkas och jag har ingen aning om vad jag ska ge och till vem. Tidigare år har jag i princip bara gett till syrran och mig själv - köpt dubbla uppsättningar av sånt jag vet att vi båda älskar. (ja, det har blivit en del suckar när jag slagit in en hög till mig själv och lagt under granen...)

Men i år? Ingen aning. Funderar på att ge det jag önskar mig själv - tid och umgänge med finingar! Kan en ge bort sånt? För det är verkligen det jag önskar mig! Det och pengar för att lämna landet, haha så antingen ger ni mig er tid och kärlek - eller pengar så att vi skiljs åt...


Detta skulle jag kunna ge, och bli överlycklig av att få (alla förslag innebär att att fint sällskap kommer med på köpet)
- filmkväll med godis, chips och bra filmer
- långpromenad med en stor vaniljlatte och solsken
- hemlagad middag och efterrätt
- övernattning + brunch
- sconesfrukost + tillbehör!
- en guidad tur genom sthlm (ja, jag hittar inte i min egen stad)
- glass i solen på en bänk
- chokladmys
- dans, dans, dans tills solen går upp och fötterna värker
- buffé
- hemmaspa
- kakkalas
- picknick
- spelkväll med sällskapsspel

Helt seriöst, hur jävla mysig och fin är inte denna idé?! Feel free to copy!<3
0 kommentarer