glömma vs. behålla

Har ni någonsin glömt kvar något med flit för att ditt ragg måste höra av sig så att ni då ska kunna ses ytterligare en gång?! - Jag har faktiskt aldrig gjort det. Glömt saker har jag säkert, men aldrig med flit.

Jag tycker det ligger både något ganska patetiskt över detta, men också lite gulligt. Patetiskt dels för att de ska väl inte kräva att du "glömmer" kvar något för att ni ska ses igen? Lite gulligt för att de kan ge den där lilla puschen som två blygisar kan behöva.


Däremot har folk glömt både det ena eller det andra, och om det var med flit eller inte har jag ingen aning om, men jag har behållt sakerna! Filmer, skivor och annat materiell kan väl aldrig skada? Sen har jag ett par badshorts och ett par örhängen som en lämna kvar för att få komma tillbaka till mitt ex.
0 kommentarer