tårarna.

Är det någon mer än jag som tycker om att gråta? En riktigt jävla skitdag, hela jävla världen är emot en, tåget är sent och världen är bara sådär jävla sämst att en skulle vilja byta planet - då finns det inget härligare än att åka hem och böla ner sig.
- och vi pratar inga små snälla tårar som rullar ner för kinderna, utan det är en riktigt BUHUHU-attack.

Detta är några låtar som jag utan problem kan börja böla till, de är smällfyllda med gamla minnen och känslor som går direkt från hjärtat ut genom ögonen. Pulsen dunkar på, minnena snurrar och tårarna sprutar.

Kate Perry - Thinking of you
Pink - I don´t believe you
Pink - Who knew
Queen - Love of my life
Celine Dion - It´s all coming back
Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger och Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Kan du lyssna på Queen-låten och de två av Håkan utan att bli berörd? Då måste jag tyvärr meddela att din själ är gjord av grus. Och bästa filmen att böla till är Moulin Rouge.


ps. Det kanske inte alltid är så jävla kul att en ens vill gråta, men visst är det skönt efteråt?
0 kommentarer