världsaidsdagen 4

Nu är jag hemma efter en helt fantastisk dag. Det finns inget jag gillar mer än att hänga med RFSL/RFSU och informera om säkrare sex, hiv och snacka med folk. Det är få fantastiskt jävla kul och det är en så häftig känsla när jag ser att det jag säger går in hos andra.

Jag hann med att hänga med massa folk, mingla bland alla andra viktiga organisationer, träffa fantastiska Olle Waller, få kondomer, lyssna på en som är öppet hiv-positiv. Nu ska jag gå igenom alla bilder och sen bestämma om jag ska ut och klubba eller inte.

- detta var vårt bord. Vi hade tävling där de kunde vinna sexleksaker genom att kasta HIV i papperskorgen i form av Sant eller falskt-frågor, foldrar, tidningar och längst fram ser ni olika könisar i förstorad form som gosedjur!

Och jag gjorde tabben att åka dit i klänning, och vi skulle alla ha samma tröjor på sig. Så ja, jag blev en nickona som använder leggings som byxor, hahaha! Men det var en engångsförteelse, promise you!
0 kommentarer