bokrean 2010

Kan ju börja med att säga att jag är besviken på årets bokrea, väldigt besviken faktiskt. Detta brukar vara töntigt nog en av årets stora händelser i mitt kalendarium, men i år var utbudet uselt och jag hittade bara en bok som jag kände att jag verkligen behövde... För er som inte känner mig kanske det låter konstigt, men året innan hittade jag minst 10 böcker som jag var tvungen att ha.

Iaf, jag kom hem med hela fyra böcker + tre till mamma. Den jag är mest nöjd med är Per Morbergs ursexiga kockbok/självbiografi, och ja, jag är mest sugen på att dregla över bilderna på honom! De andra tre var för billiga för att motstå + att jag är en riktig sucker för lättsmälta chiclits.

4 kommentarer
delinda

härliga böcker =) sv: glassen kommer nu i mars

malin

hahahahah gissa vilken av böckerna jag oxå haaaar :D

i loooooove mat alltså!

Ida

Babbeldrottningen har jag läst, gillar´t!:D

caro - passion for passion!

hahha åhhh! han är så jääävla läcker!! :D <3