dagens kommentar

Gympan är precis slut och jag står och peppar tjejerna till att klä på sig fortare, när en av flickorna kommer fram:
F - Men fröken, är du gravid?
och då finns det ju flera bra svarsalternativ:
a) haha nej då! Det är jag verkligen inte, jag bara råkade andas ut ganska mycket med magen.
b) nej då, jag åt bara väldigt stor frukost för att få massa energi och orka med dagen
c) jahadu, här ligger en liten minifröken och blir till!

Men nej, jag kunde inte ens skämta bort det, utan det blev mer :
C - Eeehh, nej. Jag är ju inte det nej. tack tack, (mumlar jag fram medan jag backar ut ur rummet)


Nog för att barn är det sötaste som finns på denna jord, men tack men nej tack. Aldrig i hela mitt liv att jag skulle vilja ha barn nu. Jag kan ha det som yrke och det är roligt att hänga med barn, men no way att jag skulle vilja kläcka min egen nu!

1 kommentar
Ida

Haha, de är väldigt framfusiga också, kanske inte alltid lika kul=)