ht-reunion

Gårdagens kväll/natt/morgon tillbringnade jag hemma hos Madde tillsammans med för första gången på över ett år - hela ht! Så mycket skratt, kärlek, fniss, updates, historier och hönskackel var det länge sen jag var med om<3

Jag och Malin var på plats först, fick höra massa om Down Under från Madde, vid nio mötte vi upp resten och köpte mat från gula grillen, massa godis och åkte sen tillbaka till Madde. Massa snack, skratt och kärlek. Följt av Twilight, och ja vad kan man säga?! Jag somnade minst 7gr, så Så jäkla bra kan den ju ändå inte vara...

Vi somnade runt 1, vaknade först vid 7 av Emilys mobil och därefter låg alla och gnällde över att vi var vakna, förutom lilla jag som var pigg och redo att gå upp! Men vi somnade om och vid 11 åkte jag iväg till jobbet.

Sammanfattningsvis, en av de bästa kvällarna på länge<3 Love!

0 kommentarer