kärlek kärlek kärlek

Har haft en underbart mysig kväll med middag, bärpaj, lite spex och massa massa skratt. Jag har inte känt ett uns av biverkningarna, utan det har varit en fantastisk kväll och jag har världens finaste vänner! <3


ellen, naddi och sigge!



sötaste paret!


madde och ernst hade aldrig träffat kotten, så vi lät han öppna dörren iklädd detta - vilket gjorde att ernst och madde trodde att dom hade gått fel, och dom gick på det! - HAHAHAHA! Detta var bland de bästa ögonblicken 2010, jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig!


bärpaj, min nya passion!


ps. hur uttalas skillnaden på kål och kol!
6 kommentarer
Proffessor i svenska SU

"Kål" uttalas med ett relativt skarpt Å, när "kol" uttalas med ett mjukt O. Således är det förstnämnda ordet lite kortare än det sistnämnda. Skillnaden är dock nästintill illusionär.

ee

Så det blev paj till sist? Tur!

Linda

Vem e den där jobba människan som kommenterar så irriterandeeeeeeeee på din blogg? :O

car0 - passion for passion

haha, jag skulle gissa på victor el jonte! men kan kolla ipadressen snart ;)

Victor

nej d va inte jag den här gången:O jävlars!

nu måste jag ju börja me't igen..helvete

caro - passion for passion!

hahah okej, men då kanske det var Jonte då?! :O