knock out

Ja, barnen var fina men vägrade lyssna. Man kan sammanfatta det som en vääldigt lång arbetsdag, men sista timmarna var fina då jag fick bossa över målarrummet och min huvuduppgift var att dela ut färg, papper och förkläden.

Ska tillbringa min måndag med att måla naglarna, läsa, skriva lite mail, se klart L Word och dö lite i sängen. Mitt immunförsvar är lika tappert som en vek gräshoppa och jag är fullkomligt knockad.
Gaah, jag hatar att inte veta om det är jag själv som är knockad, eller om det är en av biverkningarna som gör mig knockad, för mig är det stor skillnad. Jag vill kunna veta vad som är vad och kunna särskilja på "vanligt" och sjukdom. Äsch, det är ändå ingen som fattar hur jag tänker.

1 kommentar
Jenny

Jo jag fattar precis vad du menar och det är stor skillnad!! Hoppas det "bara" är biverkningarna. Då kommer det ju gå över:-)