marande sanndröm

Jag hade en så fruktansvärt dröm imorrse, det var så mycket känslomässigt som skedde inom loppet av bara några timmar, så när jag väl vaknade var jag så upprörd att jag inte kunde somna om, klockan var halv fem när jag vaknade...

1) Min fina exsambo hade börjat hänga med mitt ex "i smyg", och tyckte inte att jag hade något att göra med detta, utan det var deras ensak nu när dom var så fina vänner!
2) Återigen fina var Sanna med och skulle nu flytta ihop med Natti, båda deras partners var ute i bilden! Att jag hade en lägenhet och supergärna ville vara med ignorerades...
3) Jag skulle gå om FÖK! För er som inte vet, är detta nya benämningen på sexårs, asså året innan skolstart. Man hade upptäckt att jag "saknade vissa kunskaper", som nu skulle repareras och därmed tvingades jag gå om ett år med 6åringar.

Jag är helt slut i hjärnan efter den där drömmen! För er som är bra på att analysera, lämna en kommentar!
2 kommentarer
Sophia

HAHAH!! Shit vad kul med FÖK! Men ehh.. vilket fult namn!!

Linda

Låter som du drömt om saker du varit orolig för baby <3 Alltså kanske inte ordagrant, som att du måste gå om 6:an! ;) Men lite oro a la framtid, jobb o sånt.



Blir lätt så, jag brukar drömma att jag vinner på lotto haha! Tror det beror på mina smått ekonomiska bekymmer haha :D