ordning och reda

Jag förstår inte hur jag kan ha så jävla mycket grejer överallt, det ser ut som en loppis hemma hos mig just nu. I vartendaste rum är det högar och små torn med saker, saker, saker. Och nog för att jag fått höra att jag är en sprarare, men detta är ju löjligt! Hur ska jag kunna få ordning och fint inför inflyttningen imorgon, när hela mitt hem liknar en basar?!

Inför därmed en liten ordningslista, för mig själv:
- vet jag inte varför jag sparat en sak, så slängs det!
- inget mera "men den kan ju komma att vara bra till..."
- presenter, julklappar och saker som ska ges bort - ges bort snarligen
- köpstopp på nästan alla plan, detta får införskaffas:
x
mat, bokrean är ett minimalt undantag(men dock har jag inte hittat några böcker jag vill ha ännu), undies som jag väntar ut på rean!

Just nu önskar jag att jag skulle få inbrott, och massa massa saker bara försvann, för jag skulle förmodligen inte ens märka det...
2 kommentarer
Sophia

haha.. ett inbrott!!! =)

Men du, försök att inte få panik, gör bara så gott det går.. Och du, fixa en loppis, snaras! TYp nästa helg? Så blir du av med det! Allt som inte sälj får du kasta! Tada!

Olessia

hej gumman :D allt är bra, allt bra med dig?