syster 23 år!

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är systers födelsedag, hurrra hurra hurra!!

Idag fyller min kära syster och ibland även dubbelgångare 23 år! Grattis grattis! Du har ju den stora turen att fylla år på vintern, då hela världen är hemma och kan fira dig :) till skillnad från lilla mig som fyller mitt i sommaren när hela världen är på semester...

Men iaf, grattis grattis!! Snart är det vi som åker till Barcelona!<3


Kära lilla storasyster!


Jag kommer aldrig se likheterna... Gör ni?!


Dessa pärlor glider jag omkring i på jobbet nu... Så smidigt gjorda att knäppningen går ända upp till solarplexus, så varje gång man lutar sig fram så liksom svartnar det för ögonen och man tappar andan! Men jag slipper iaf frysa :)


Och vi åt gööörgoda mini-semlor igår under firningen av syster! Lika goda som dom är söta!

2 kommentarer
Sophia

Ehh... oj vad fin jag var i termo-brallorna!! INTE!



Men du, beställ läppstiftet NU!!!!

Ida

Är du seriös när du säger att du inte ser likheten?! Ni är ju lika som bär! Fast sånt kan iofs va svårt att se själv, men JAG ser det=)