to run away from you

- utnyttjade dygnets få solminuter och kom nyss in från en krispig promenad i solskenet. Är löjligt beroende av d-vitamin och det finns inget bättre än att känna solen som sticker en i ögonen. Ge mig sommar!

- på onsdag har jag en frukostdejt, något som jag ser mycket fram emot

- jag har desperat behov av bra förvaringsutrymme för mina undies! Mannen flyttar in om några veckor och jag måste då vara klar med detta. Så alla tips mottages tacksamt!

- jag är riktigt sugen på att baka småkakor, någon som är på en bakdag/kväll snart?

- kvällens evenemang kommer bli riktigt kul, älskar kontrasten fritidsledare och mingel med goodiebags!

- jag håller på och skissar på ett kärleksbrev som jag ska skicka till alla min närhet nu fb, haha inte för att jag tänkte dö. Utan mer som en liten förberedelse inför vad som kommer ske och allt som kan komma att hända med mig, så är liksom alla på samma plan <3
0 kommentarer