ang paus.

Jag bestämde mig för att jag inte tänkte skriva här igen förrens jag kunde skriva utan att börja gråta, och ja vad kan man säga. Jag och Sterner har bestämt oss för att avsluta en del av vår relation. Eller vi har snarare lagt själva kärleksbiten på is, det är inte läge för det nu och istället ska vi vara svinbra vänner. Anledning till detta är att han inom en snar framtid kommer resa bort och jag har min behandling...
   Men vår historia är långt ifrån över, det blev bara bäst såhär just nu. Sen får vi väl se vad som händer, men han kommer fortfarande ha en stor och viktig roll i mitt liv, och än på ett tag är jag inte redo att släppa honom helt<3 möjligen om sverige skulle få en megahjärnblödning och de blåa vinner... hahaha!


Ibland blir det sådär när man träffar någon som man bara klickar med, det är jävligt synd att vår kärlek inte kan fortsätta just nu, men det vore ju bara överdrivet onödigt att slänga bort en fantastisk vänskap bara för det! Dessutom, när man klickar med någon så är det inte så mycket man kan göra, det är liksom bara att klicka tillbaka<3


ps. vad det gäller vårt bröllop så har vi gjort en kompromiss - jag får ha min spanska tårttradition, men, sabeln ska vara gjord av svenskt stål... Dessutom så ska vi ha en svart katt som ska heta Malte! Jajamänsan, svart katt som står för otur, men så blev vi ju kärleksnågonting fredagen den 13<3
2 kommentarer
Sophia

Låter mycket bra, systeryster! =)

Vet inte om jag tycker om namnet Malte, men annars låter ju det mesta bra! Man ska skiljas som vänner, det blir bättre så!



Hörs senare, jag jobbar.

Puss

Ida

Tänk på att om det är rätt så är det, då blir det ni i framtiden oavsett hur livet ser ut nu:D