inför ditt blivande bröllop!



Så när jag håller mitt minst-3-a4-långa kärlekstal till dig, så kommer denna bild vara den första bland många många i min hemmagjorda ppp jag kommer ha gjort dagen till ära!<3

Vilken jäkla bild! Lycka och karatefylla i ett jäkla nötskal! Kommer med all säkerhet inte att ske denna sommar (om gud inte är extra god och mirakelfriskgör mig!) men vad sägs om att boka in en karatefyllaresa sommaren 2011?! :D Då kommer vi knappast ha några barn, karriären lär ju flyta på och det kommer säkert fungera alldeles utmärkt med en liten resa då!


ps. för er som är intresserade utav en/två veckor fyllda med karatefylla, ragga på snygga bartenders, dans kring strippstångarna, sol hela dagarna, bad och en jäkla massa äventyr! Lämna en kommentar, vi åker förmodligen juni/juli 2011!
2 kommentarer
Ida

Haha, det är ju fyllebilderna som visar folks riktiga jag=)



Jag flyttar i helgen=))) Puss!

SAANNNNNNA

En once in a lifetime bild verkligen!!!!!!

hahahahaha

faaaan vad ja saknar rhodos!!!!!!!!!!:(