min helg - in a nutshell

En ganska fullspäckad men ändå stressfri och fullkomligt kravlös helg. Mys, kärlek och skratt från början till slut, flera av dessa helger kräver jag under våren! Detta har jag sysslat med under helgen:

Ernst kom över och vi bakade blåbärspaj och pratade på i timmar!


Tog en långpromenad med finaste Ellen från gullmars-rådmansgatan och fyndade detta fina och halvgoda julteet!


Vi hade pyjamasparty hemma hos Sanna, med obligatoriska kladdkakan, skräckfilm (som jag självklart somnade i), en kärleksfilm och massa skratt<3



och vi avslutade partyt med att ha brunch, där vi lagade båda amerikanska pannkakor och scones!

under brunchen hade vi även en hetsig disussion om hurvida man kan skölja bort leverpastej från osten eller om man måste hyvla bort det? Jag var den enda som var för förslaget om att skölja av ostjäkeln...
0 kommentarer