nästa steg

Tänkte ta mitt ogillande av usla sexrådgivare ett steg längre, då jag själv anser att jag skulle vara fullkomligt fantastiskt passande för deras jobb, så varför inte höra av mig till deras ansvariga och berätta det? Nog för att ödet existerar, men jag tror inte oddsen för att Otto Sjöberg, (el vad han nu heter) är särskilt höga vad det gäller att han vet exakt vem jag är. Inte ännu iaf! ;)
Ju mer jag tänker på det, desto klokare låter ideén i mitt huvud. Dessutom kan jag ju alltid flörta med de connections jag redan har, Katerina Janouch, Hannah från Veckorevyn och typ Daniel Nyhlén. Kan väl inte direkt påstå att jag känner alla tre, men möter jag någon utav dom på stan, så vet dom vem jag är!

Så första steg blir att maila dessa tre om mina planer, be om lite tips och råd hurvida jag ska gå vidare med min briljanta plan! Detta kan nog bli ett riktigt spännande projekt...
4 kommentarer
Bella

tack så mycket :) Jag tror affären heter wear it någonting :)

Jenny

Du är så 80-tal...bara kör utan att tänka det minsta på om du verkligen kan. Kör hårt gumman!

Amanda

hej jag ska åka till Boston :)

Amanda

hej jag ska åka till Boston :)