nyårsafton i ett nötskal

- världens trevligaste middag hos Moa med fördrink, trerätters med efterföljande te och aladdin
- tolvslaget firades på st eriksbron och jag fick en nyårspuss!
- en stor samling människor retirerade till en otroligt flashig lägenhet ett stenkast från st eriksplan
- jag mötte en tjej, som också ska bli sexolog!! Det sa klick efter en mening, helt fantastisk människa!
- vi ska göra en feminstisk och sexistisk revolution - fight the power
- en man lyfte mig i ett "dirty dancing-lyft", jag var minst 1.5m över marken, i hans armar!!
- rött läppstift var kvällens genomgående tema hos nästan alla tjejer, så snyggt
- det blev skumpa, cider, vin i mängder
- mycket kärlek och skratt under hela kvällen
- jag bevittnade 2010´s töntigaste raggningsreplik, ca 45min in på det nya året - snyggt jobbat!
- en "erik hassle"-kopia befann sig på festen och jag var sjukligt starstruck i över två timmar innan jag vågade prata med honom, det var inte han.
- jag och axel fylleåt pressad potatis, rödvinssås och bea - kallt och med sked
- en man på festen hade bott 10m från Moulin Rouge, och om han inte rådreglat efter sitt ex, så hade jag nog friat
- någon skickade ett väldigt gulligt och fint sms till mig under kvällen, och jag har ingen aning om vem?!
- strax innan sju imorrse hade jag skrivit klart ett sms och somnade sen brevid moa

Nästa år, jäklar vad det ska ske mycket för att kunna klå denna kväll! Det var nästan så bra att man inte kan fatta att man själv var där. Det var bara så mycket skratt, roliga människor, kärlek och bra stämning konstant!

Det här lyftet gjorde han på mig! Vill då tillägga att jag är lika graciös som en köttbulle, jag var fullkomligt oförberedd och det slutade med att jag i fallet på väg ner kletade rött läppstift på hans vita skjorta precis vid halsen, så classy!
1 kommentar
Jenny

Jag är så glad för din skull. Tänk att det blev så bra fast du var så otaggad. Bra att inte ha för höga förväntningar tydligen :-))



Kraaaam lillsis