tidsmaskin

När jag gjorde årskrönikan igår så satt jag mest och skrattade högt åt alla roliga grejer jag gjorde, alla citat jag sparat och alla fina bilder på mig och mina vänner som tagits under förra årets äventyr.
   Men ja, självklart var det även cpjobbigt att gå igenom vissa datum och händelser. Jag har ju gått från att vara sambo i över 8 månader, en fullkomligt fantastiskt tid - till att bo själv och med allt vad det innebär.

Mycket kan ske och mycket har skett under detta år, och det var ett helt underbart år på många sätt och vis. Och med allt bagage och erfarenheter vi fick under de förra året, kan vi inte bara konstatera att det ska nog krävas en hel del för att 2010 ska kunna bräcka oss?



ps. kom-ihåg-grej till mig själv, nästa gång du blir sådär äckligt sentimental, ring inte L och tacka för den fina tiden ni hade ihop, för det kommer ändå bara sluta med att ni skriker på varandra! Ring någon annan, ät choklad, sätt på en film eller lär dig att sticka!
3 kommentarer
Ida

Tänk på det positiva, hur stark du blev förra året. Att bo med nån till att klara sig helt själv är en väldigt stor omställning, och att du klarat av det borde vara en stor självförtroendekick!



Puss på dig

Moa

Jag var ju på middag strax innan haha :P

Martina

Sticka är roligt! Du får ursäkta min dumhet som jag skyller på mina blonda lockar, men jag har fortfarande inte förstått vilken sjukdom du har, fast jag snokat runt lite smått härinne? Om du medvetet undanhållit sanningen från alla förföljande fans får du ursäkta nyfikenheten ist, vi skyller på dom blonda lockarna där med...