tisdag.

Jag känner mig lite splittrad just nu. En del utav mig vill leka av mig energin och flytta om massa möbler och fixa massa i hemmet, medan en annan del utav mig vill bädda ner sig i sängen, slå på L Word och vila bort ryggvärken.

Kvällens tema är ego och jag ska bara ta det lugnt och pyssla om mig själv. Ska bland annat göra detta:
- måla naglarna
- börja läsa på bokcirkeln-boken "Svinhugg"
- se massa L Word
- äta hemmalagad middag
- pressa spikmattan
- skriva lite kärleksmail
- göra en möbelplanering på papper innan jag gör det live
- läsa ut HP 3, men jag vill inte! Märker själv hur jag läser långsammare bara för att den är så sjukt spännande på slutet. Samtidigt som jag vill bli klar och forsätta med serien. Fan vad jag är splittrad.
3 kommentarer
Anonym

Hejsan du caro.Vad säger du ska vi knulla lite.

car0 - passion for passion

Men vet du vad anonym, det låter väl som en finfin idé? Blev du så inspirerad av min blogg eller att du vill sätta på mig?



Ja ikväll kommer ju mannen över, men han kanske kan vara med som lite extra krydda, tycker du inte?

Anonym

Blev inspirerad av din blogg.

Men samtidigt vill jag sätta på dig.Det är ok mannen kan vara med som extra krydda.Då blir det trekant.Du får suga av två snoppar.