att springa in i ett ex

Man kan hantera det bra, och man kan hantera det dåligt - eller så kan man fly! 

Mannen i fråga var ingen annan än Sterner, mannen som dumpade mig för att han skulle in på militärhögskolan, failade det och sen berättade att han skulle vara med på Kronprinsessans bröllop - ett halvår senare. Sen skulle han utomlands på obestämd tid, och jag sprang ju in i honom igår - så han är ju kvar i landet...

Mannen som fick äran att ha mig som sin första kärlek, som bara kunde umgås när han hade minst några promille i blodet - vilket passade jättebra med min leversjukdom... och som rent allmänt betedde sig som ett jävla as.

- han var på samma ställe som oss igår, och när han upptäckte mig så tillbringade han resten av natten med att dansa på mindre än 1m avstånd, tills han runt halv tre tog mod till sig (och ett antal öl och jägershots senare) och försökte prata med mig! 
   Vilket resulterade i att jag sprang över hela stället och upp till rökrutan, jag hade så mycket adrenalin uppbyggt av ilska att mina knän skakade och jag var tvungen att lugna ner mig!

Ex, ja vad säger man. Då alla mina har den gemensamma faktorn att de omvandlas från gullegrisar till psykon efter att dom dumpat mig, så har jag faktiskt inget till övers för någon utav dom. Så länge dom håller sig på långt avstånd och leker döda är jag nöjd.
2 kommentarer
Sophia

Heja heja! Det är min syster det! Ge dem vad de tål - och lite till!!!!



Vi går till Elgiganten, eller som du brukar läsa ut det El giganten.. haha.. Där finns det massa att välja på kring 1000 kr! Prefekt!

caro - passion for passion

yeaah! fight the power!! :D