edward

Jag skulle egentligen behöva packa och fixa det sista inför Arvika imorgon, men det är för varmt och jag vill hellre läsa Twilight. Hur har jag kunnat missa denna överdrivet läckra serie?

Jag är så glad att jag inte läste serien när den kom, för mina hormoner och tonårskåta sinne hade inte klarat det. Jag hade med all säkerhet blivit ett av dessa galna fans som hånglar upp vaxdockor och tapetserar väggarna. Och vem kan klandra dom - han är ju vandrande sex, åtrå, passion och förbjuden kärlek!!

3 kommentarer
ellen

Har du haft de berömda edward-drömmarna än? ;-)

Ida

Haha, jag klarar verkligen inte av Twilight - serien! Har iofs inte läst någon bok, inte min typ av genre, bara sett den första filmen och jag höll på att somna:P Men serien måste ju ha något eftersom man hör om den överallt;)



Ha så kul i Arvika nu! Puss

Kimfanny

keep it up very nice site