ex-kex

När vi ändå tjatar om gamla ex-kex, så drömde jag fan om tre styckna inatt!

Dröm 1: Jag och L var kompisar typ, och han visade mig ett papper - då hade han gift sig! Och lagt till efternamnet Holulu, vilket skar sig väldigt mycket med de andra svennebanan-namnen.

Dröm 2: Sterner var i bakgrunden och bara flinade elakt.

Dröm 3: Jag stöter på Mr X av en ren slump, och han vill ha tillbaka mig, jag tror tom vi ligger.

Dröm 4: Mr X igen, men nu springer jag in i honom och hans nya tjej, och dom ska minsann flytta ihop och var sådär löjligt puttinuttiga.

Någon som har koll på drömmar? Varför drömmer jag om tre gamla flammor på en och samma natt? Hur jävla stört är inte det? Och kom inte dragandes med att jag "undermedvetet saknar dom" för det gör jag inte. Eller bara en, litegrann.
2 kommentarer
delinda

haha ja så man kan drömma, tyvärr ingen drömtydarkoll =)

caro - passion for passion

fasen också, vore ganska kul om man kunde tyda allt konstigt man drömmer! :)