grill.

Jag har tillbringat några timmar för mycket pressandes i solen, men det är så pass skönt att jag ignorerar totalt mina läkares råd! Hela jag luktar varm hud, svett och salt. Känner redan att jag blivit några grader brunare och jag älskar det. Det finns inget vackrare än brun, len hud!

Allldeles strax ska jag möta upp tjejerna och vi ska hem till Sanna och Kotten för att inviga deras nya grill. Älskar dessa varma sommardagar man bara tillbringar tillsammans med fina vänner, njuter av solen och skratt!

12 kommentarer
Miranda M.

SVAR: jag vet faktiskt inte (: har aldrig haft skor som man kan knyta.

LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja det måste verkligen vara helt förskräckligt! Stackars unge!

Kyra.

sv: ja visst ska det :) Låter som du har en bra dag! allt bra annars?

erica

sv' tack :) ja jag gillade den..



haha alltid skönt att ligga i solen! :) så härligt att få lite färg.

LOWA

Sv: tack så mycket! :D

Hoppas du har haft en bra dag! :)

delinda

låter som en riktigt najs sommardag =)

Safa

jag bor i hultsfred där festivalen blev inställd om du har hört talas om den :)

I S S A

SVAR: Tack så mycket :)

ellinorpettersson

tack såå mycket, ska vi följa varandra? :)

Ida

Mysigt att grilla, det är verkligen sommar för mig!

Amanda

Amanda

Jag är med i veckans ekipage hos Sara, hastbloggen.



Var snäll och lägg en röst på mig.

Om ni vill att jag ska lägga röster eller göra något annat för er är det bara att säga till.



Jag är nummer två. <3



http://hastbloggeen.blogg.se/2010/july/veckans-ekipage.html#comment