livets to-do

Gud, livet bara snurrar på och om typ en kvart är det höst och halva hjärteskaran flyr stockholm för att plugga och upptäcka livet på andra orter - och en annan måste vara kvar här till minst årskiftet.
- men jag är inte den som är den, så nu tänkte jag sprängfylla hösten med massa roliga saker!

  • tatuera mig, har tre på g!
  • ta körkort (okej, inte överdrivet kul, men att måste)
  • läsa en sex-kurs på su
  • weekend till london - jag ska dit!
  • Svenska kvinnors sexuella äventyr - släpps!
  • Harry Potter-filmen har premiär
  • Bokmässan i Göteborg
  • Halloween fest - seriöst, jag har slipat på min outfit i över 9 månader nu...
  • Göra upp en resrutt, just nu har jag bara ett start och ett mål!
  • ligga med en tjej

Så vad säger ni, ska vi ta och göra hösten 2010 jävligt minnesvärd eller?!

0 kommentarer