nervös

Jag är så nervös och pirrig att hela jag darrar. Det är svårt att skriva på tangenterna och jag vet inte hur många gånger jag spillde när jag kastade i mig middagen. Jag ska träffa Erik Hassle!!
- eller ja, gå på hans konsert, vilket iofs kommer innebära att jag träffar honom.

Kära gode gud gör så att jag får träffa honom, jag har slagit vad med en kollega om att jag ska våga be om hans autograf på armen! + att jag gärna vill att han säger att vill leva resten av sitt liv med mig, eller iaf ge mig en kram.


- och gör så att han spelar "Isnt it obvious"<3, tack gud!


ps. och ja, jag går helt själv på både konserten och grönan, och det känns löjligt rätt! Fight the Power!
1 kommentar
Madde

Ursäkta för sent svar på din kommentar, har mest njutit av det fina vädret. Hur mår du? Kram