nyförälskelse

Även om det inte intresserar mig ett dugg själv, så finns det fan inget finare än att se nyförälskade par! Jag blir varm och rosig i hjärtat och får så-levde-de-lyckliga-alla-sina-dagar-tro på livet igen.
- precis i början är nog allra bäst, när man är sådär härligt sprängfylld av hormoner, känslor och hjärtat som aldrig vill sluta dunka. Man vill tillbringa varje vaken sekund med honom, när man ses känns ett dygn som en kvart och när man är isär är varje sekund en månad lång.


sist jag var förälskad, åh det var det härligaste jag varit med om! Jag kunde bokstavligen känna hur förälskelsen pumpade runt i blodet, hur hjärtat slog så hårt att det blev svårt att svälja salivet. De första sekunderna när man försvann in i varandras famnar, djupa kyssar, smekande händer och hans hjärtat som pulserade mot min bröstkorg. Jag har aldrig känt så starkt för någon, det var helt otroligt det vi hade<3
0 kommentarer