Säkrare sex-kampanj

Aaah, jag är så jävla taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Fatta att jag ska få resa till Arvika i fem dagar, och bara prata sex!
   Säkrare sex, könisar, kondomer, självkänsla, kärlek, pirriga relationer och hångeltips - allt detta + tusen andra frågor som snurrar runt i ungdomarnas tankar! - love it!

Jag vet att vi bor i ett fint land, men när det kommer till sexualundervisningen så är den värdelös, räck upp en hand den som tycker att sin sexualundervisning var lyckad?!

Det är därför lilla jag finns, och alla mina andra fina vänner på Colour of Love - för att undervisa, lära ut, svara på frågor och ge en schyst, och bra bild på hur sex kan vara och funka!
- åh dettta är nog det jag brinner allra mest för, och det ska bli så kul! Nu måste jag packa klart!!

0 kommentarer