toffel

A - Åh nej, titta, det har kommit ut lite här ur flaskan!
C - Men det är ingen fara, jag hämtar en ny!
kommer tillbaka med en ny flaska och inser, hade jag varit hennes pojkvän hade jag varit största toffeln!

Hur ställer vi oss till toffel-frågan?! Jag är väl den enda tjejen som inte uppskattar tofflar! Jag menar kämpar vi kvinnor dagligen för att få ett jämnställt samhälle och som tack för detta får vi uppassande pojkar som ska svassa efter?! Not so sexy...

Okej att man kan göra småsaker för varandra, saker man vet att den andra uppskattar och som gör en glad - sånt är alltid fint och jäkligt gulligt. Men när man förvandlar sin älskling till någon form av uppassare/personlig slav som lyder minsta vink, då har det enligt mig gått över gränsen.
- nej då är jag mer för ett jämnställt förhållande där båda är två självständiga smygtofflar som gör saker för att det uppskattas och är gulligt, inte för att det är ett måste och under "tvång"!

Vad tycker ni om tofflar? Är det gulligt? Ett måste? Eller är du kanske själv en toffel?!
1 kommentar
Ida

Att ha en toffel hängande efter sig skulle bli för mycket, jag skulle nog inte klara av det i längden. En kille ska ju vara någorlunda självständig=)