I love games

Jag är väldigt nöjd med hur jag väljer att leva när det kommer till sex och kärlek, att jag har blivit så pass självständig och självsäker att jag känner "nej, jag behöver ingen annan för att känna mig hel, jag är fullkomligt hel utan någon vid min sida permanent"!
   Det känns bara som att livet är alldeles för roligt och bra just nu för att binda upp mig vid någon särskild. Jag älskar att mina vänner funnit någon att dela sitt liv med och jag avundas deras fina relationer och livsbyggning tillsammans med någon annan - men det är verkligen inte min kopp te! Inte nu, och jag har ingen aning om när det kommer att bli det heller...

Jag har kört hela den där sambogrejen och vi vet ju alla hur jävla bra det slutade! Nej, är det något jag ångrar så är det hela den sekvensen av mitt liv, believe it or not. Men det var en värdelös tid i mitt liv, och jag vet hur mycket jag försummade, för en enda person? Värdelöst.


Just nu är jag mest ute efter att ha kul, träffa människor, lära känna nya ansikten och känna kicken av att klicka med någon. Jag vill ragga och jag vill bli uppraggad. Jag vill känna ruset genom kroppen av den första kyssen från någon ny människa, utforska nya kroppar och skapa njutningar.
Jag vill vara med någon som ger mig njutning och som får mig att skratta, kanske bara för en natt, kanske för flera nätter lite då och då...
1 kommentar
Jeanette

sv. tack så mycket ;*