nervsammanbrott light.

Färsking. Det är ungefär så jag känner mig. Jag minns inte hur man skriver CV? Vilka är mina goda egenskaper och vilka jobberfarenheter ska jag ta med? Skickar man med bild eller inte?

Gaah! Fast mitt i alla misär så lyser liksom min positiva intällning in, den kan vara lite irriterande och går tyvärr inte att ignorera. Så jag försöker att vända detta till något positivt.

Tänk vilka dörrar som kan öppna sig för nu?! Jag kan resa utomlands och leva livet i några månader? Eller så kanske det dyker upp världens chans som jag hade missat om jag stått och vattnat blommor hela dagarna?



Allt sker av en anledning - så nu ska jag göra en kopp te, höja volymen på Erik Hassle och sen börjar äventyret!
2 kommentarer
Jeanette

Kul med tankar kring utomlandsjobb! Det tror jag är svinkul!

Jenny

Finns ju massor med bra sidor om hur man skriver (och hur man INTE skriver)CV och personliga brev. Och vill du ha hjälp så har ju jag precis gjort det. Du kan få kopior på mina:-))