nörd

Igår natt när jag var på väg hem insåg jag en sak - glöm mina förra lista på hur mitt kommande ligg ska se ut! För jag har ändrat mig, mitt nästa ligg ska vara en nörd!
   Och nej, ingen jävla spelnörd vars prioritet här i livet är svettiga lan, estrellas nya chipssmak och vem som levlar först! No way att jag är med den typen igen, värdelöst...

Nej, jag syftar på den där snygga, intelligenta och töntiga nörden! Vi pratar tighta byxor, pressveck, skjorta, glasögon och cardigan! Ja, han ska ha en cardigan på sig!
   Jag vill mötas av mjukt tyg, miljoner knappar som man ivrigt försöker slita upp i jakten på naken hud, jag vill fastna med fingrarna mellan knapparna och upphetsat slita av honom cardiganen, allt för att mötas av en frasig skjorta och mjuk hud...

4 kommentarer
Josefine

åh tack ! :) det bästa är att jag fick den för samma pris som den korta klänningen medan den här egentligen kostade några hundralappar extra :D

Fatima

En "nörd" klär sig i joggingskor, fleece och bootcut jeans - inte som du beskriver. Den "nörd" du söker existerar inte, ta dig en titt på KTH så ska du se att jag har rätt.

caro - passion for passion!

Men det är ju just en sådan nörd jag inte vill ha! Min nörd ska ha skjorta, slips, svarta glasögon och cardigan! - jag ville ju inte ha någon från KTH! Jag vill alltså ha en "fejk-nörd", som klär sig som en, inte är en! :)

kewin den random!

Låter mysigt brutalt! :D