and I´m off

Efter en skakig morgon är jag nu redo för att ge mig iväg! Jag ska iväg och möta Madde, och vi ska tillbringa de kommande dygnet hos hennes pappa mitt uti ingenstans. Vad vi ska göra? Ha maraton med förmodligen "How I Meet your Mother", se sliskiga chicflicks som vi båda älskar, gama massa godis, drömma om New York, planera inför Norge och rent allmänt njuta av livet!


- dagens smoothie bestående av: kiwis, liveplockade hjortron, frysta jordgubbar och björnbär!


ps. har du en fråga som handlar om sex, kärlek, relationer, preventivmedel el kanske singeltrubbel? Lämna en kommentar el maila till [email protected] - imorrn kör jag första frågasvar-omgången! ;)
1 kommentar
Ida

Med den där smoothien borde du få en riktig vitaminkick;) Och ha så roligt nu och mys ordentligt med Madde=) Pusssa