Dumpen!

Tankar kring relationer, ex, dumpad och förhållanden är saker som senaste tiden snurrat några extra varv i mitt huvud. Och det där med att bli dumpad är ju aldrig kul - och jag anser att jag själv uppträtt jäkligt bra som dumpad. Men när jag ser tillbaka på de jag själv fått äran att dumpa - så kan jag inte låta bli att undra, vad fan är det för psykon jag fallit för?!

Detta är taget helt ur verkligheten och har skett strax efter att jag dumpat personen:

1) bestämmer sig för att supa sig full och "förhoppningsvis" ta livet av sig, blandar alkohol och alvedon, försöker övertyga mig om att personen i fråga aldrig mer kommer bli kär och har fått sitt hjärta krossat för all framtid. Slutligen lämnar mig ensam i en främmande lägenhet i en stad jag aldrig varit i!

2) deklarerar att jag ändå var "för ful för honom!", och därefter stalkar, hotar, ringer och smsar i över ett halvår där han även säger den klassiska meningen "jag ska stycka upp dig som en fisk!" (tagen från Scream)

3) stalkar mig och lyckas på något mirakulöst sätt planka in på min studentskiva! Blir utkastad av vakterna medan han förklarar för mig att "jag gjort slut för fort" - vi hångla på fyllan en gång!
4 kommentarer
Selina

"Kärlek" är en underlig grej...

Men vad vore livet utan den?!



Tycker din blogg är superbra!



//Love Selina

b.

i know världens snyggaste!;D

Ida

HAHA, vilka jävla psykon! Men nu vet du iaf att du kan konsten att få folk på fall, det är bara att vänta på att "den rätta" ska dyka upp;)

caro - passion for passion!

S - Tack så supermycket! vad glad jag blir! :D Förmodligen ingenting, behövs även om det gör ont ibland!



I - Men jag vet! Haha hoppas bara jag lyckas vända egenskapen till något bra snart! ;D