it´s all for you

Jag satt och ältade några hårda ord jag fick höra tidigare idag, och det slutade med att jag mådde så illa över mig själv och orden som ekade i huvudet att jag inte kunde äta någon middag. Till detta kommer behandlingen som kräver minst två riktiga mål om dagen för att medicinen ska bli så effektiv som möjlig...

Tankar som "vad är jag för människa?, är jag ond?, hur kan jag ha gjort så mot någon jag älskade?, jag hatar mig själv" snurrade runt runt runt och jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Tänk att jag, lilla jag, kan skapa så mycket aggressioner i en annan människa, skapa så elaka tankar och meningar hos någon annan, och så mycket ilska att personen uttryckligen vill slå mig och skada mig fysiskt!

Till dig, kan jag dock bara säga:

2 kommentarer
Anonym

skada dig fysiskt? :O

caro - passion for passion!

ja, slå, karatekicka, nita... inte vet jag, jag fick ingen beskrivning på hur det skulle gå till!