jag äter mig frisk

Utan att gnälla för mycket så kan jag ju enkelt säga - det finns väldigt, väldigt få barn som lyssnar på en fröken som knappt kan säga en halv mening utan att börja hosta, eller som viskar fram orden...

Men jag tänkte lösa detta genom att äta mig frisk, har precis dukat fram en stor skål glass, chokladsås och vispgrädde! Man kan säga att jag äter lika mycket för min ledsna hals som för min glada själ :)



Resten av kvällen ska jag skriva lite mail, läsa klart hor-boken och kanske börja kika på min nya present!
14 kommentarer
Janine

Gott det ser ut!

Jag börjar också bli förkyld..usch!

Jobbar du också med barn?

Vart då någonstans?

car0 - passion for passion

usch, så jäkla värdelöst! :(

jaa! jag jobbar som fritidsledare/klasskontakt! vad gör du? :)

asså om du också bor i högdalen!

Janine

Ja man blir ju lätt smittad när man jobbar med dem små liven.. Jag jobbar i förskoleklass och på fritids. Mycket roligt! Jag bor i Stureby,men det är ju nära:)

Vilken skola jobbar du på?

Jeanette

Fyfan va gott!!!! Imorgon ska jag ha femmor. Vi får se hur det slutar :)

Jenny

Men gumman, du måste byta ut den äckelchokladsåsen mot Santa Marias chokladsås. Den är så mycket godare:-)

car0 - passion for passion

Gör Santa Maria chokladsås?! :O nu har du gjort mig nyfiken! haha! :D kanske ska testa den, hittade två olika chokladsåser i kylen - och både hade gått ut! Den ena 20/12 och den andra 28/2... haha!

Jenny

Santa Maria är överlägset godast, mer chokladkolasmak, vuxet liksom. ICAs...bläää, ut å shoppa nu:-)

car0 - passion for passion

okej, mitt lilla ica hade den inte... men jag lovar att spana vidare efter den! :D

car0 - passion for passion

Janine - ja men det är ju bara några stationer! :) hagsätraskolan! du då?!

Daniel

Oooh va gott med glass :)

Maja

Det där borde göra dig frisk:)

Ubeauty

MUMS =)

NinaEk

Det där blir du garanterat frisk av! :) Krya på dig!

Janine

Hahaha va kul!

Jag har jobbat där...Jobbar du på tellus eller droppen?

Detta var ju helt sjukt!

Jag jobbar i bäckahagensskola!