jag, enkel och kravlös!

Kombon gick igenom dagens casting (så jävla bra att jag inte ens tänker avslöja det!!) och jag fick frågan: vad tittar du efter hos en blivande partner?!

Och det stod helt stilla i mitt huvud, jag kom inte på en enda hake, krav eller ens önskemål! För ser jag tillbaka i arkivet är alla - pojkar som flickor fullkomligt varandras motsatser och har ingenting gemensamt = jag har inga direkta preferenser jag går på!

Men iaf, såhär blev den slutgiltiga listan, men det tog ett bra tag, och jag fick verkligen pressa fram det.

1) Humor - personen måste kunna skratta, dra skämt, eller iaf skratta åt mina skämt! En person som inte kan dra på munnen och garva - är dömd att misslyckas!

2) Mörkhårig - iofs är min största grej redheads, men överlag är mörkhåriga dom allra sexigaste! Vet inte varför, men blont är ju inte sådär jättesnyggt bara...

3) Socialt begåvad - måste kunna föra ett samtal med såväl främling som vän, måste kunna kommunicera med mig och med omvärlden! Måste kunna ta hand om sig själv och föra sig i sociala sammanhang.

4) Bra på att kyssas/bra i sängen - noll tolerans! Första tester blir ju såklart hångel, och är det dött där så blir det ju inget ligg, men är det okej hångel kan det bli ligg - och man måste liksom klara båda testen annars är det dömt att misslyckas!

5) Någon innan för pannbenet - intelligens, åsikter, tankar och återigen kommunikation. Det där med åsikter som skiljer sig från mina är en helt annan fråga, jag menar jag föll ju för S - och han var ju min totala motsats!


Dessa fem ynka punkter tog väldigt lång tid att få fram, och det slutade med att kombon sa "men fan vad du är enkel Caro, du har ju inga krav alls!!" Haha, och ja, det är väl lite så jag är?! Klickar man så klickar man, då får man liksom ta egenskaperna i ett senare skede...



- rent spontant så kan man ju säga att mannen ovan förmodligen passar jäkligt bra in på samtliga fem punkter!

Men tell me, vad har ni för egenskaper ni spanar efter hos en partner? Samma som mina ovan, eller är jag helt ute och cyklar?! Tell me!
1 kommentar
Thomasgunn

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.