keep on walking

Ni vet när man hör en låt för första gången, och vartenda ord som sägs går rätt in i hjärtat, och på något sätt känner man igen sig och känner "det här är min låt" - så känner jag inför Salems låt!
Det var länge sen jag kände så starkt för någon låt, men den här - gick direkt in i hjärtat och den blir lite bättre varje gång jag lyssnar på den.
- texten är så stark, känslosam och så jäkla rätt just nu. Det är exakt så jag känner! Jag både älskar och skräms när man hittar saker som stämmer så bra överrens med ens eget liv!

Den här låten har blivit min killer-låt, vartenda ord har etsat sig fast i hjärnan och hjärtat, fan vad bra den är!!


I have a long road ahead of me
It’s cloudy and dark ahead of me
Will I ever get through to the end?
Been down this sling so many times before
And I told myself I would do it no more
Now I’m back on the same road again

I was aiming for the sky, ended up flat on the ground
But once again the sun is rising, I better keep on walking
Keep on walking

There’s some twists and turns I’ve gotta clear
But when I’m done the end will soon appear
I can leave my troubles behind

I was aiming for the sky, ended up flat on the ground
But once again the sun is rising, I better keep on walking
Keep on walking

3 kommentarer
Ida

Det finns många låtar jag känner så för, tycker nästan alla låtar har nånting man kan relatera till. Det är oftast fina texter som gör att jag fastnar! Puss

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fin du är!

car0 - passion for passion

I - Ja precis, och den här texten är så äckligt fin att den fått en permanent plats i mitt hjärta! :D



GG - tack så mycket!! :D