killer-låtar!

Har du nyligen blivit dumpad och behöver en riktig killer-låt/jag-hatar-dig-ditt-äckliga-kräk-och-jag-ska-hitta-någon-som-är-så-jävla-mycket-bättre-än-dig-låt?!
- kan ju inte direkt säga att låtarna läker ditt hjärta efter en gång, men snacka om att man känner sig lite mer powerfull och starkare efter att man lyssnat några gånger!

You oughta know - alannis morrisette
Strong enough - Cher
The Winner takes it all - Abba
Better in time - Leona Lewis
I will survive - Gloria Gaynor

Mitt bästa tips: radera alla låtar som var "era", finns ingen mening alls med att ha dessa kvar som påminnelse! Ta även bort alla smöriga och sliskiga kärleksballader och fyll på med dessa ovanför + glad musik, dvs inget kärleksöverdrivet.

Bra artister utan kärleksöverdrift just nu är: Erik Hassle, Robyn, Salem Al Fakir, 3oh3.

- endast denna kvinna ger mig lusten att hissa svenska flaggan den 6juni och fira att jag är svennebanan! Hon, och möjligen Erik Hassle, Abba och semlan!

1 kommentar
Sophia

Heja Abba!!! =)