sexbubbla

Deadlinen är imorgon, och jag har hitills skrivit ihop en halv a4 + en a4 sammanfattning över hela sexnovellen + att jag har alla bilder och händelser som en liten sexfilm i huvudet!
Tanken var att jag skulle skrivit klart hela under dagen på jobbet, men då jag fick kanske totalt 20min utspritt över dagen, så ägnade jag dessa minuter åt att trycka i mig socker...

Så från och med nu och tills att jag börjar jobbet imorgon befinner jag mig i en sexbubbla! Alla tankar, ord och meningar som ska bildas i mitt huvud ska relatera till sex, ligg, undies, bdsm, trekanter och snusk - för om hjärnan och alla sinnen är sexinställda, så kommer mitt humör också bli lite extra sexy ---> vilket kommer resultera i en riktigt smaskig, sexig och snuskig sexnovell!

Så nu ska jag skriva, fantisera, kåta upp mig, skriva lite till, fantisera ihop ännu smaskigare scener och sen få ner allt på papper! Wish me luck!

0 kommentarer