sign and sailed

Aaah! Nu har jag skickat min ansökan till RFSL´s utbildning inom Hivprevention - och jag har små fjärilar som flyger runt i magen av exaltering! Håll tummarna riktigt hårt för mig att de tycker om min ansökan och att jag kommer med! Kan ni fatta, mitt första riktiga steg på den långa vandringen till att bli sexolog!! 



Hej!

Jag heter Caro och är 20 år. Som person är jag social, utåtriktad och tycker om att träffa nya människor. Jag har ett brinnande intresse för sex, kärlek, relationer och mitt framtida drömyrke är att bli sexolog! Det som jag är lite extra intresserad av just nu är främst ungdomar och frågor som säkert sex, könssjukdomar och hivprevention.
   Nu i höstas läste jag en kurs som Karolinska Institutet höll i samarbete med Noas Ark som hette "Hiv - med fokus på individen ur ett globalt perspektiv", och det var under denna kurs som jag fick upp ögonen för hivprevention.

Jag tror att jag skulle bli en bra spelledare då jag har ett stort intresse för hivprevention, och det är något jag verkligen vill arbeta mer med, både på nationella och internationella nivåer! Hivprevention är ett ämne som jag anser är superviktigt att det läggs mer fokus - dels genom att informera ungdomar, diskutera mer om i media och samhället! Det är helt enkelt ett ämne som jag verkligen brinner för!

3 kommentarer
Sophia

Mycket fint, heja heja!!!

Men lite, lite väl mycket utropstecken, tycker du inte det..? :o)



Puss

Jenny

Du blir antagen direkt, men håller med Sophia, skippa några utropstecken på slutet:-)

Lycka till

caro - passion for passion!

äsch då! hela jag är ju ett enda stort utropstecken :D Dessutom så måste dom ju tycka om det, då jag kom meeeed!!! :D wohoo!!