dìa una

Efter nagolunda somn, en korridor och sovrum tagna ur American Pie och en frukost bestaende av mest socker i flera olika former - ska vi snart bege oss ut mot Las Ramblas och shoppingen :)

Inatt dromde jag att den sota killen kom in och sa att det antingen skulle regna supermycket eller aska och blixta - 3 sek senare vaknar jag av den storsta blixt jag sett och att det regna sa hart att jag trodde att taket bokstavligen skulle ramla in...
- jag forsokte vacka syrran, da blixtarna fortsatte, det mullra som satan och jag var overtygade om att taket skulle ramla in!

Sa i ren desperation borjade jag fundera over vad "askledare" heter pa spanska och engelska, for att kunna checka det med receptionen! Men vad fan heter det pa engelska?! Inatt i ren panik fick jag det bara till "
ashleader", och jag ar nastan overtygad om att det ar fel...

- nu ska vi ut och shoppa, dricka starbucks och spana pa spanjorer! Besitos!!
0 kommentarer