imaginary slut

Jag körde min favvolek på jobbet idag, "hur många utav hundra skulle jag kunna tänka mig att ligga med?", och sen börjar man beta av alla som går förbi en! Då jag sitter bakom en kassa har jag perfekt spanläge över både damer och herrar som spankulerar förbi, mycket underhållande och sexig lek!

Kvinnor, män, tjejer, pojkar, damer och grabbhalvor - till slut tappade jag räkningen på hur många som egentligen var liggbara! Ju mer jag kom in i leken desto lägre blev kraven på vad som egentligen går att ligga med. Dessutom blir ju alla sådär härligt vackra och läckra så fort solen kikar fram! ;)

Har du aldrig provat denna lek? Sätt dig på närmaste uteservering och börja räkna - underhållande, sexigt, bra tidsfördriv och intressant att bara spana in trevliga liggalternativ! Extra läckert då allt bara sker med hjälp av tankens kraft, och luften är ju som sagt fri...

1 kommentar
Anonym

Sexig,sexig,sexig.;)

Lätt 10 av 10