jag är frisk!

Aaaah!! Min fina sjuksköterska ringde tidigare idag - och det finns inget virus i min kropp!! Förra testet kunde man se att det fanns, men under 15 viruspartiklar, och nu är det helt borta!!!

Så jag har svävat på små rosa moln hela dagen! Det är fan helt otroligt, på bara 12 veckor har jag monsterkickatsönder allt virus och nu är jag frisk! På tisdag ska jag träffa min läkare, så håll tummarna för att det innebär att jag får förkorta behandlingen :)

Har redan firat med mamma genom att äta en löjligt god Creme Brulée, och nu blir det skaldjurspaj och ännu mera efterrätter!! Aaahh jag är friiiisk!!



update: skaldjurspajen var löjligt god! och den lilla skålen på bilden är fylld med kaffe och -chokladpannacotta! Så jäkla god!
5 kommentarer
Linda

Så jävla bäst!

malin

åh så underbart caro!!!!! värsta bästa! <3<3<3

Aleks Ekstrand

hello you!! :P

Ja helt galet fegt, gillas inte...

men men de va väl kul, mycke ska man va m om innan man dör, tihi.. :)

btw så är de ESC på lördag o jag är i sthlm, vad gör du i helgen ;) ?

puss

caro - passion for passion!

tack så mycket darlings!! :D <3

emsii

ååååh vad roligt att höra:D <3<3