mors dag

Jag tycker detta är en väldigt fin dag, och jag kom på mig själv att längta till den dag då jag kommer bli hyllad, älskad, och upphöjd av små söta liv som jag gett livet till. Jag ser fram emot den dag då jag får skrynkliga a4 med familjen, ett äppelträd och massa färgglatt kludd ritat på, en halvvissen bukett blommor på som drunknar sådär gulligt i vattenglaset, plåstra om och pussa på sår, lära ut om sommarknäna, föra vidare mina familjetraditioner, gå på upptåg, bli upplyst och inspirerad av barns tankar och funderingar - allt!

Att vara mamma måste vara en riktig gåva! Att ha skapat ett annat liv -  så mycket kärlek, omtanke, oro, skratt, tårar, magknip, ångest, ännu mer kärlek och fina minnen som man tillsammans är med och skapar <3


- gammal men fin bild tagen i göteborg för snart två år sen. Syster, mamma och jag <3

0 kommentarer